Búsqueda personalizada

martes, 29 de julio de 2008

GALERIA 6













































מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
בריטני ספירס

תאריך לידה 2 בדצמבר 1981 (1981-02-12, )(בת 27)
מקום לידה קנטווד, לואיזיאנה, ארצות הברית
שנות פעילות 1993-הווה
סוגה פופ, דאנס
חברת תקליטים ג'ייב רקורדס
מספר אלבומים 8
http://www.britneyspears.com/
בריטני ג'ין ספירס (באנגלית: Britney Jean Spears; נולדה ב-2 בדצמבר 1981) היא זמרת פופ אמריקנית.

הקריירה של ספירס התחילה בגיל 12 ופריצתה הגדולה לתחום המוזיקה התרחשה בטרם הייתה בת 18. ספירס זכתה להצלחה עצומה במכירות, במצעדים ובהופעות ברחבי העולם.

תוכן עניינים[הסתרה]
1 ביוגרפיה
1.1 ילדות ותחילת הקריירה
1.2 הקריירה המקצועית
1.3 שיא ההצלחה ונישואין
1.4 הפסקה ממוזיקה, ילדים וגירושין
1.5 אלבום חמישי ומשברים אישיים
1.6 השיקום
2 דיסקוגרפיה
2.1 אלבומים
2.2 אלבומים אחרים
3 פילמוגרפיה
4 קישורים חיצוניים



ביוגרפיה

ילדות ותחילת הקריירה
ספירס נולדה בעיירה קנטווד, לואיזיאנה. אביה, ג'יימס ספירס, עבד כקבלן, ואימה, לין ספירס, הייתה מורה. מגיל צעיר הראתה ספירס חיבה לשירה ולריקוד, כאשר הייתה מופיעה ושרה מול משפחתה. לבריטני יש אח, בריאן ואחות, ג'יימי לין ספירס.

כשהייתה בת 8 ראה אביה של ספירס מודעה בעיתון מקומי על מבחני בד לתוכנית טלוויזיה בשם "מועדון מיקי מאוס". ספירס נבחנה ונותרה בין ארבעת הנבחרים האחרונים מתוך 8,000 נבחנים. היא בלטה בנוכחות הבימתית שלה, אך נדחתה עקב גילה הצעיר. למרות זאת, מפיק בדיסני שהבחין בפוטנציאל הקיים בספירס, החליט לסייע לה במציאת סוכן בניו יורק.

ספירס ואִמה עברו בעקבות הצעת המפיק לניו יורק. ספירס למדה בניו יורק את אמנויות הבמה, והחלה לשחק בפרסומות שונות ובמחזות. באביב 1993 ניגשה ספירס למבחני הבד של "מועדון מיקי מאוס" בפעם השנייה והתקבלה. היא הופיעה בתוכנית במשך שנתיים.

בשנת 1996, לאחר שדחתה הצעת השתתפות בלהקת בנות בשם "Innosense", הציע חבר משפחה בשם לארי רודולף, שהיה גם עורך דין, לנסות להשיג חוזה חלופי לספירס כסולנית. היא הקליטה קלטת דמו, בה ביצעה את השיר "I Have Nothing" של ויטני יוסטון. בעקבות התעניינות בקלטת מצד מנהלי חברות התקליטים ניגשה למבחן בד בפניהם. היא עברה בהצלחה את מבחן הבד הרביעי והאחרון לחברת תקליטים ג'ייב רקורדס והוחתמה על חוזה הקלטות. בסתיו 1997 טסה ספירס לשבדיה להקליט לאלבום הבכורה שלה חמישה שירים שכתב המלחין והכותב השבדי מקס מרטין.


הקריירה המקצועית
הסינגל הראשון של ספירס, שיצא באוקטובר 1998, היה שיר הנושא של אלבום הבכורה של ספירס, "...Baby One More Time". הוא נכנס למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי ותשעה מיליון עותקים שלו נמכרו ברחבי העולם. ב-14 ביוני 1999 יצא הסינגל השני של ספירס, "Sometimes", בלדת קיץ שהתקבלה באהדה בקרב קהל מעריציה. במקביל פתחה בסיבוב הופעות מקיף בארצות הברית ובקנדה.


ספירס בסיבוב ההופעות ‎...Baby One More Timeלאחר הצלחת שני הסינגלים הראשונים, יצא האלבום "‎...Baby One More Time", ונכנס היישר למקום הראשון במצעדי המכירות. עד סוף השנה נמכרו מעל 10 מיליון עותקים מאלבום הבכורה שלה.

בספטמבר 1999, הוציאה ספירס את הסינגל השלישי מאלבום הבכורה - "‎(You Drive Me) Crazy". השיר, אשר יצא בגרסת מיקס שונה מגרסת האלבום, זכה מיד להצלחה גדולה בעולם. השיר נכלל גם בפסקול הסרט "Drive Me Crazy" בכיכובה של מליסה ג'ואן הארט. בסוף השנה גרפה ספירס 4 פרסים בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה (ה-EMA). בדצמבר 1999 הוציאה ספירס את הסינגל "Born to Make You Happy" באירופה בלבד. בינואר 2000 יצא השיר "From the Bottom of My Broken Heart" כסינגל בארצות הברית ובאוסטרליה בלבד. שני הסינגלים זכו להצלחה.

בשנת 2000 החלה ספירס להקליט את אלבומה השני, "Oops!... I Did It Again", והוציאה אותו במאי אותה שנה. במקביל להקלטות האלבום, יצאה ספירס לסיבוב הופעות נוסף, "Crazy 2K Tour". הסינגל השני מהאלבום, Lucky, נכנס למקום החמישי במצעד המכירות הבריטי. הסינגל השלישי, "Stronger", יצא בנובמבר אותה שנה. בין יציאת הסינגל השני והשלישי, יצאה ספירס לסיבוב ההופעות העולמי הראשון שלה, "Oops!... I Did It Again Tour".

את שנת 2001 התחילה ספירס עם סינגל רביעי מתוך אלבומה השני. השיר "Don't Let Me Be the Last to Know", בלדת קאנטרי אשר נכתבה על ידי הזמרת המצליחה שאניה טוויין, לווה בקליפ אירוטי וחושפני במיוחד, אותו ביים הצלם הרב ריטס, שנודע בין השאר בסרטי הפורנוגרפיה שביים. הקליפ זכה לביקורות קשות והסינגל נחל כישלון יחסי בעולם, והיה לסינגל הראשון של ספירס אשר כלל לא נכנס למצעד הבילבורד.

באותה שנה, חתמה ספירס עם חברת "פפסי" על קמפיין פרסום בהשתתפותה, והחלה להקליט את אלבומה השלישי. לקראת סוף השנה, השתתפה ספירס בביצוע מחודש לשיר "What's Going On", במקור של מרווין גיי, לצד אמנים מצליחים נוספים שתרמו את ההכנסות מהסינגל למשפחות של קרבנות פיגועי 11 בספטמבר ולמען המאבק במחלת האיידס.

במקביל להקלטת אלבומה השלישי, החלה ספירס גם בצילומים לסרט הקולנוע הראשון בכיכובה - "קרוסרודס". התסריט נכתב ב-2001 על ידי שונדה ריימס והוצע לספירס, אשר הסכימה להשתתף בו. הסרט מתאר 3 נערות בוגרות תיכון מג'ורג'יה במסען ברחבי ארצות הברית.

ספירס הייתה מעורבת בהלחנה של מרבית השירים באלבומה השלישי, "Britney". הסינגל שליווה את האלבום "I'm a Slave 4 U", זכה להצלחה רבה. האלבום עצמו נמכר ביותר מ-700,000 עותקים בשבוע הראשון למכירה בארצות הברית, ונכנס למקום הראשון במצעד הבילבורד. באותו זמן, החלה לצאת ספירס עם זמר הפופ המצליח ג'סטין טימברלייק. האלבום קודם על ידי סיבוב ההופעות "Dream Within a Dream Tour". בחלק השני של סיבוב ההופעות, לאחר הפרידה המתוקשרת מג'סטין טימברלייק, שילבה ספירס מספר שירים חדשים במופע, אותם היא כתבה והלחינה בעצמה.

מהאלבום יצאו שמונה סינגלים. הסינגל השני, "Overprotected", יצא רק באירופה, כאשר במקביל אליו, הבלדה "I'm Not A Girl, Not Yet A Woman" יצאה כסינגל מתוך הפסקול של "קרוסרודס" בארצות הברית בלבד. לאחר כמה חודשים, "I'm Not A Girl, Not Yet A Woman" יצא כסינגל באירופה, בזמן שבארצות הברית יצא רמיקס של השיר "Overprotected" כסינגל, אשר לווה בקליפ חדש. כסינגל שני מתוך פסקול הסרט "קרוסרודס" באירופה, יצא השיר "I Love Rock 'n' Roll", חידוש ללהיט שנות השמונים של ג'יין הוקר. הסינגל לא יצא בצרפת וברזיל - שם יצא הסינגל "Anticipating", שלווה בקליפ הופעה מתוך סיבוב ההופעות. במקביל יצא בארצות הברית רמיקס של השיר "Boys", כסינגל ראשון מתוך פסקול הסרט "אוסטין פאוורס 3: גולדממבר". כמה חודשים לאחר מכן יצא השיר באירופה כסינגל השני מהפסקול. כמו כן יצא השיר "That's Where You Take Me" כסינגל במזרח הרחוק, וצאתו לוותה בקליפ המורכב מקטעים מהופעות של ספירס. גם האלבום, למרות שנמכר ביותר מ-10 מיליון עותקים בעולם, לא הצליח לשחזר את ההצלחה של קודמיו.

בנובמבר 2003 יצא לאור אלבומה הרביעי של ספירס, "In the Zone", בו היא כתבה שמונה שירים. האלבום הגיע ישירות לפסגת מצעד הבילבורד ויותר מ-600,000 מעותקים נמכרו בשבוע הראשון, מה שהפך את ספירס לזמרת היחידה בהיסטוריה שהצליחה להכניס את ארבעת אלבומיה למקום הראשון במצעד. הסינגל השני מהאלבום היה "Toxic", שיצא בפברואר 2004 וכלל מוטיב של צלילי כינור צורמניים.

ב-5 בינואר 2004 בילתה ספירס בפאב עם חבר ילדות, ג'ייסון אלן אלכסנדר. השניים שתו, הלכו לכנסייה בשם "A Little White Chapel", והתחתנו בזריזות. שעות ספורות לאחר האירוע כשהתפכחו הגיעו השניים לבית הדין לענייני משפחה בלאס וגאס וביטלו את נישואיהם.


שיא ההצלחה ונישואין
סיבוב ההופעות הבא נקרא "The Onyx Hotel". ספירס הסבירה ש"אוניקס" (שוהם) היא אבן שחורה המאירה את כל העומד לידה וגורמת לו להבריק וכך היא מרגישה על הבמה, זוהרת ומוארת. המופע, המושקע ביותר של ספירס ארך זמן רב יותר מהרגיל. במהלך הסיבוב יצא הסינגל השלישי, "Everytime", שיר אוטוביוגרפי שנכתב והולחן על ידי ספירס. באותה תקופה החלה ספירס לצאת עם קווין פדרליין, אחד מרקדני הליווי שלה, שהיה אז נשוי ואב לילד וציפה לתינוק נוסף. השניים יצאו קרוב לשנה, והתחתנו בספטמבר 2005 בטקס צנוע ולאחר מכן חגגו במועדון האהוב על שניהם.

הסינגל הרביעי מהאלבום היה אמור להיות "Outrageous". במהלך הצילומים לקליפ נפלה ספירס ופצעה את ברכה. היא נאלצה לעבור ניתוח מסובך ולבטל את כל ההופעות והאירועים הצפויים לה, ולכן צילומי הקליפ נעצרו. הסינגל יצא רק בארצות הברית ויפן ולא זכה להצלחה. בסופו של דבר הקליפ, שאורכו היה דקה וחצי, נכלל כבונוס ב-DVD שהוציאה מאוחר יותר. את שנת 2004 חתמה ספירס בזכייה בפרס הזמרת הטובה ביותר בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה.


הפסקה ממוזיקה, ילדים וגירושין
בסוף 2004 הוציאה ספירס אלבום אוסף בשם "Greatest Hits: My Prerogative". הדיסק כלל את מיטב להיטיה של ספירס ושלושה שירים חדשים. מעט לאחר יציאתו של אוסף הלהיטים התראיינה ספירס לתחנת הרדיו KISS FM, וחשפה כי אלבומה החדש כבר מוכן חלקית, ושהוא יקרא "Original Doll". בצעד לא צפוי היא חשפה שיר מתוך האלבום שנקרא "Mona Lisa". חברת התקליטים של ספירס לא הייתה מרוצה מהחשיפה שנעשתה ללא רשותם וביטלה את הוצאת "Original Doll".

בשנת 2005 אישרה ספירס את השמועות על הריונה. באותה שנה צילמה תוכנית מציאות בשם Chaotic עם בעלה, קווין פדרליין. התוכנית כללה קטעים שספירס צילמה במצלמתה הפרטית מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות האחרון שלה, The Onyx Hotel. בסוף 2005 ילדה ספירס את בנה הבכור, שון פרסטון פדרליין. במאי 2006 הודיעה ספירס בתוכנית של דייוויד לטרמן כי היא בהריון שני. ב-12 בספטמבר 2006 נולד בנה השני של ספירס, ג'יידן ג'יימס פדרליין. ב-7 בנובמבר 2006 הגישה ספירס בקשת גירושין מפדרליין.


אלבום חמישי ומשברים אישיים
בינואר 2007 נפטרה דודתה של ספירס מסרטן השד. מספר ימים לאחר מכן, נכנסה ספירס למכון גמילה מסמים ל-24 שעות. כמה ימים אחר כך, נכנסה שנית למכון גמילה. ב-20 במרץ יצאה ממנו, לאחר ש"השלימה את תוכנית הגמילה", לפי אמרגנה. בספטמבר 2007 נקבע כי ספירס תאבד את המשמורת על ילדיה.

בפן המקצועי, עבדה ספירס בין השנים 2006-2007 על אלבומה הבא עם מפיקים כגון יונתן "JR" רותם, שון גארט ונייט "דנג'ה" הילס. באוגוסט 2007 צילמה ספירס קליפ חדש. ב-30 באוגוסט הושמע לראשונה השיר "Gimme More". תאריך היציאה של אלבומה החמישי נקבע ל-13 בנובמבר 2007, אולם לאור דליפות של דמואים ורצועות לא גמורות של שירי האלבום, תאריך יציאתו הוקדם ל-30 באוקטובר 2007.

סינגל הבכורה מהאלבום, "Gimme More", הופק על ידי דנג'ה ולווה בהופעה בטקס ה-VMA של שנת 2007, שקיבלה ביקורות שליליות בעיקרן. בהופעה, ספירס התלבשה בלבוש שמזכיר לבוש חשפנית ולא יכלה לבצע את צעדי הריקוד שנילוו להופעה, מה שהוביל לאותן ביקורות. הסינגל הגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד בארצות הברית, וכך היה לסינגל המצליח ביותר של ספירס מאז "‎...Baby One More Time".


השיקום
במחצית הראשונה של 2008, מצבה של ספירס התחיל להשתנות. היא החלה להתנהג ולהתנהל באופן שונה כאשר היא הפסיקה לצאת למסיבות פרועות, והחלה להתרכז יותר בילדיה ובמשפחתה. במאי 2008 הופיעה ספירס בתפקיד אורח בסדרת הסיטקום "איך פגשתי את אמא", בדמות בשם אבי. כמו כן, הדיון הסוער על משמרות ילדיה הסתיים. בית המשפט קבע כי ספירס תוכל לבקר את בניה שלוש פעמים בשבוע.

באוגוסט 2008 הצטלמה ספירס יחד עם הקומיקאי ראסל בראנד לארבעה סרטי פרומו שעלו בערוץ MTV בשל טקס פרסי הווידאו של הערוץ. בטקס זה, שנערך ב-7 בספטמבר, ספירס זכתה בשלושה פרסים, על "Piece of Me". ב 6 בנובמבר כחודשיים אחרי טקסי פרסי הווידאו קליפים זכתה בריטני בשני פרסים נוספים של טקס MTV אירופה בקטגוריות "תופעת השנה" ו"אלבום השנה" על Blackout.

ביום הולדתה ה-27 של ספירס, 2 בדצמבר 2008, יצא אלבומה השישי של ספירס, "Circus" (קרקס). הסינגל הראשון מתוך האלבום, "Womanizer", הושמע בבכורה בתחנת הרדיו Kiss FM בארצות הברית ב26 בספטמבר, וגרף שלל תגובות מעורבות. לאחר מכן, השיקה בושם חדש כחלק מסדרת הבשמים שלה. כמו כן, ספירס הצטלמה לסרט דוקומנטרי אודותיה עבור ערוץ MTV שנקרא "בריטני: הצד שלה" ("Britney: For the Record") אשר הוקרן בסמוך ליציאת האלבום. הסרט חשף את תהליך השיקום של ספירס, התייחסותה לאירועים שפקדו אותה ותהליך העבודה שלה על אלבומה החדש. וב9 בדצמבר הוציאה את הסינגל Circus שכבש את המקום השלישי בבילבורד. במרץ 2009 יצא הסינגל השלישי מהאלבום Circus שנקרא If U Seek Amy.

No hay comentarios:

En Barcelona sexy hot videos bikini hilary duff haley duff bikini 50 cent afi airline tickets akon al4a amazon amazon.com angelina jolie anime aol.com asian ask ask jeeves ask.com babes baby names barnes and noble bcs bed bath and beyond best buy beyonce bikini booty breaking news breast breasts briana banks britany spears britney britney crotch britney no panties paris britney spears crotch britney spears exposed britney spears flash britney spears flashing britney spears no panties britney spears panties britney spears photo britney spears photos britney spears pics britney spears pictures britney spears underwear brittany spears brooke burke candice michelle carmen electra carol of the bells carrie underwood cars cartoons catholic churches cats celebrity sedu hairstyles cheat codes cheerleader chris brown christina aguilera christmas lights music christmas songs christmas tree christmas wallpaper ciara circuit city city maps cleavage costco craigs list craigslist dane cook dictionary disturbed dog dogpile dogs dogs for sale driving directions ebay ebay.com ebony eminem eminem superman emma watson emoticons for msn eragon espn eva green eva longoria evanescence fall out boy family guy fergalicious fergie first name meanings flight simulator free games free music downloads free online games free search funny videos game cheats for ps2 games games play gift baskets gift ideas girl girls google google earth google.com gospel music lyrics green day gwen stefani hannah montana harry potter hi high school musical hilary duff hinder home depot home video hot hotmail hotmail.com how to save a life ipod ipod nano irreplaceable janet jackson jenna jenna jameson jennifer aniston jennifer aniston sedu hairstyles jennifer lopez jennifer lopez sedu hairstyles jenny mccarthy jessica alba jessica simpson jewelry jim jones jingle bell rock jojo jokes jordan capri justin timberlake kate beckinsale katie price kelly blue book kids kmart korn laptops lil wayne limewire lindsay lohan lingerie linkin park lips of an angel love lowes ls magazine ludacris lyrics lyrics music mad world manga map quest mapquest maps mariah carey mature meaning of names metallica models movies mp3 players msn msn.com music lyrics my chemical romance my space myspace myspace layouts myspace login myspace.com naruto nfl jerseys nickelback nintendo wii nudism nudist nudists obituaries one night in paris online games overstock.com pam anderson pamela anderson panic at the disco panties pantyhose paris hilton pc game cheats people search pink play game play games play the game lyrics playstaion2 cheats playstation game cheats playstation2 game cheats poetry pokemon pornotube ps 2 game cheats ps2 cheats codes psp pthc radio stations raven riley rihanna ringtones road map runescape salaries sams club santa search engine search engines sears sedu beauty tips sedu hair styles shakira shannon elizabeth slipknot smack that snow solia hair styling song lyrics south park southwest airlines spears staples stocking stuffers system of a down tara reid target target.com tenacious d tera patrick terrier test text messages the game thong thongs three days grace tony hawk topless torrie wilson toys r us trish stratus triviabucks vida guerra walk it out walmart walmart.com we fly high we live together weather webkinz wedding speech weird al weird al yankovic white and nerdy white pages wicked weasel wii wikipedia wind it up women colegialas schoolgirs